Basket

  Untick selected:   0
  1. SYSr030799
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230809081208.3
    100
      
    $a 19980326j m 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cenová stratégia firmy, kľúč k prosperite podnikania a tvorbe vlastných finančných zdrojov $f Michal Oláh
    330
      
    $a Podstata cenovej politiky firmy. Rozhodovanie o cenách. Cenovo-politické ciele a tvorba cien. Analýza výnosov a ich komponentov. Cenová pružnosť a jej vplyv na dosahovanie príjmov (výnosov) firmy. Ponuková a nákladová funkcia. Charakteristika cenovej stratégie a východiská pre jej praktické spracovanie. Základné cenové stratégie a ich aplikácia do tvorby trhových cien v hospodárskej praxi. Význam efektívnosti výroby statkov pri tvorbe cenovej stratégie vo firme. Chápanie efektívnosti. Pravidlá efektívnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122112 $1 011 $a 1335-3861 $1 200 1 $a Finančný poradca podnikateľa $v Roč. 3, č. 6-7 (1998), s. 136-155
    610
    1-
    $a politika cenová $9 eu_un_auth*h0004421
    610
    1-
    $a podnikanie $9 eu_un_auth*h0004271
    610
    1-
    $a firmy $9 eu_un_auth*h0002125
    610
    1-
    $a tvorba cien $9 eu_un_auth*h0006662
    610
    1-
    $a zdroje finančné $9 eu_un_auth*h0007467
    610
    1-
    $a ciele podnikové $9 eu_un_auth*h0001476
    610
    1-
    $a výnosy podnikové $9 eu_un_auth*h0007103
    610
    1-
    $a pružnosť cenová $9 eu_un_auth*h0005179
    610
    1-
    $a funkcie nákladové $9 eu_un_auth*h0002208
    610
    1-
    $a ceny trhové $9 eu_un_auth*h0001424
    610
    1-
    $a stratégia podniková $9 eu_un_auth*h0006037
    610
    1-
    $a diferenciácia cenová $9 eu_un_auth*h0001684
    610
    1-
    $a efektívnosť $9 eu_un_auth*h0001924
    610
    1-
    $a zisk $9 eu_un_auth*h0007501
    675
      
    $a 338.53 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000175 $x Cenová politika
    700
    -1
    $a Oláh $b Michal $3 eu_un_auth*p0031283 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980326 $g AACR2
  2. SYSr034955
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230824101252.9
    100
      
    $a 19990506a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cenové stratégie ako nástroj podnikania firiem $e likvidácia konkurencie je nezlučiteľná s trhovým hospodárstvom $f Michal Oláh
    330
      
    $a Účelnejšie využitie cenových stratégií vrcholovým manažmentom firiem. Prémiová, podporná, odčerpávajúca a prieniková cenová stratégia. Cenová diferenciácia. Spôsoby využitia cenovej diferenciácie. Vzájomné prepojenie cenovo-politického vyrovnania a cenovej a sortimentnej politiky firmy. Problematika spodnej hodnoty ceny.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123807 $1 011 $a 1335-4701 $1 200 1 $a Hospodárske noviny $e denník o ekonomike a politike $v Roč. 7, č. 85 (5. mája 1999), s. 8 $1 210 $a Bratislava $c Ecopress $d 1999
    610
    1-
    $a tvorba cien $9 eu_un_auth*h0006662
    610
    1-
    $a ceny $9 eu_un_auth*h0001376
    610
    1-
    $a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034
    610
    1-
    $a diferenciácia cenová $9 eu_un_auth*h0001684
    610
    1-
    $a politika cenová $9 eu_un_auth*h0004421
    610
    1-
    $a konkurencieschopnosť $9 eu_un_auth*h0002848
    610
    1-
    $a vyrovnanie cenové $9 eu_un_auth*h0007037
    675
      
    $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    700
    -1
    $a Oláh $b Michal $3 eu_un_auth*p0031283 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990506 $g AACR2
  3. SYSr034726
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230824101308.9
    100
      
    $a 19990420a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania $f Michal Oláh
    330
      
    $a Cenovo-politické stratégie, ich typy a využitie: prémiová, podporná, odčerpávajúca, prieniková cenová stratégia a cenová diferenciácia. Rôzne spôsoby použitia cenovej diferenciácie v praxi. Stratégia cenovo-politického vyrovnania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123807 $1 011 $a 1335-4701 $1 200 1 $a Hospodárske noviny $e denník o ekonomike a politike $v Roč. 7, č. 69 (13. apríla 1999), s. 6
    610
    1-
    $a ceny $9 eu_un_auth*h0001376
    610
    1-
    $a tvorba cien $9 eu_un_auth*h0006662
    610
    1-
    $a stratégia obchodná $9 eu_un_auth*h0006036
    610
    1-
    $a druhy cien $9 eu_un_auth*h0001894
    610
    1-
    $a plánovanie strategické $9 eu_un_auth*h0004203
    610
    1-
    $a podnikanie $9 eu_un_auth*h0004271
    610
    1-
    $a diferenciácia cenová $9 eu_un_auth*h0001684
    675
      
    $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    700
    -1
    $a Oláh $b Michal $3 eu_un_auth*p0031283 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990420 $g AACR2
  4. SYS0086472
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20220921123748.5
    100
      
    $a 20220921asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Demovičová $b Andrea
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220921
  5. SYS0052755
    LBL
      
    02079naa$$2200325$$$450$
    005
      
    20240502071617.8
    100
      
    $a 20070201d2006 m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti $f Otto Trenčiansky, Dagmar Lesáková
    330
      
    $a Problém podnikového marketingu - riešiť kompromis medzi tým, čo zákazníci chcú a tým, čo sú podniky schopné a ochotné ponúknuť. Posun od marketingu orientovaného na transakcie k marketingu orientovaného na vzťahy. Konkurencieschopnosť a vzťahový marketing. Indikátory interakcie organizácia - zákazník.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0053182 $1 010 $a 80-225-2283-X $1 010 $a 80-225-2283-X $1 200 1 $a Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04 $f Dagmar Lesáková a kolektív $v S. 72-76 $1 210 $a Bratislava $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006 $1 215 $a 76 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0051089 $a Trenčiansky $b Otto $4 070 $9 50
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070201 $g AACR2
  6. SYS0193149
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083448.0
    100
      
    $a 20141009d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Disparity focused personnel audit as a tool of human resource management and development $d Personálny audit zameraný na disparitu ako nástroj riadenia a rozvoja manažmentu ľudských zdrojov $f Martin Andrejčák
    301
      
    $a VEGA 1/0053/2012
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0192710 $1 010 $a 978-80-248-3520-4 $1 200 1 $a Economics and business management in the 21st century $b elektronický zdroj $e [proceedings] : 2nd international scientific conference : 10th – 11th september 2014, Ostrava, Czech Republic $d Ekonomika a řízení podniku ve 21. století : [sborník recenzovaných příspěvků z 2. ročníku mezinárodní vědecké konference : 10. - 11. září 2014, Ostrava, Česko] $f edited by Dita Skopalová, Ivana Prusenovská $z cze $v S. 305-313 CD-ROM $1 210 $a Ostrava $c VŠB - Technical University of Ostrava $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [445 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056922 $a Skopalová $b Dita $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056923 $a Prusenovská $b Ivana $4 340 $1 710 12 $a Economics and business management in the 21st century $b International scientific conference $d 2. $e Ostrava, Česko $f 10.-11.9.2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033441 $a monitoring
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037802 $a audit personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006949 $a vek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001716 $a disparita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033792 $a nerovnosť rodová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005838 $a spoločnosti nadnárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045081 $a diverzita
    675
      
    $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0039822 $a Andrejčák $b Martin $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141009 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0160068
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083353.6
    100
      
    $a 20120927d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ekonomické a sociálne súvislosti zdravia obyvateľstrva a ich vplyv na kvalitu života $f Michaela Pechová
    301
      
    $a VEGA 1/0086/12
    330
      
    $a Projekt zameraný na skúmanie vzájomnej súvislosti medzi zdravím a kvalitou života, s dôrazom na ich jednotlivé dimenzie a determinanty. Venuje pozornosť empirickému prieskumu závislosti kvality života od zdravia a naopak.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0160066 $1 010 $a 978-80-7248-780-6 $1 200 1 $a Hospodářská politika v členských zemích Evropské unie $b elektronický zdroj $e recenzovaný sborník příspěvků X. mezinárodní vědecké konference : 19. - 21. září 2012 Vendryně $d Economic policy in European union member countries : conference proceedings X. international scientific conference $z eng $v S. 478-484 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [653 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005836 $a kvalita života
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004264 $a podmienky životné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003913 $a ochrana zdravia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007462 $a zdravotníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003631 $a nástroje politiky sociálnej
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005426 $a riadenie sociálno-ekonomické
    675
      
    $a 304 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000029 $x Spoločenské problémy všeobecne. Sociálna politika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0000556 $a Pechová $b Michaela $f 1977- $p EUBFNHKSR $9 100 $4 070 $T Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120927 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYSr043222
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230921120513.9
    100
      
    $a 20011107a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Image a cena $f Věra Vávrová
    330
      
    $a Význam cenovej politiky z hľadiska nových vzťahov v konkurenčnom vývoji, získavaní konkurenčných výhod. Cenová politika ako základná a rozhodujúca skupina marketingových nástrojov. Vývoj systémov cieľov v cenovej politike podnikov. Orientácia na zákazníka. Psychologické faktory tvorby cenového image. Nástroje cenovej politiky zamerané na image. Využitie rady sociologických a psychologických modelov známych z oblasti analýzy správania spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0006990 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 12, č. 2 (2001), s. 18-21 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2001
    541
    1-
    $a Image and price
    610
    1-
    $a politika cenová $9 eu_un_auth*h0004421
    610
    1-
    $a ceny $9 eu_un_auth*h0001376
    610
    1-
    $a imidž $9 eu_un_auth*h0002418
    610
    1-
    $a firmy $9 eu_un_auth*h0002125
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a psychológia trhu $9 eu_un_auth*h0005200
    610
    1-
    $a psychológia predaja $9 eu_un_auth*h0005195
    610
    1-
    $a diferenciácia cenová $9 eu_un_auth*h0001684
    610
    1-
    $a tvorba cien $9 eu_un_auth*h0006662
    675
      
    $a 338.53 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000175 $x Cenová politika
    700
    -1
    $a Vávrová $b Věra $3 eu_un_auth*p0028975 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20011107 $g AACR2
  9. SYS0299397
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240227101630.2
    017
    70
    $a 10.54933/jmbrp-2023-15-2-3 $2 DOI
    100
      
    $a 20240227a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Leveraging Competitive Strategies on Business Outcomes Post-covid-19 Pandemic: Empirical Investigation from Africa $f Timilehin Olasoji Olubiyi
    330
      
    $a Nový koronavírus poškodil globálnu ekonomiku a obchodné výsledky, spôsobil nízku ziskovosť, slabý predaj a slabý podiel na trhu, vrátane intenzívnej konkurencie. Účinky konkurenčných stratégií na obchodné výsledky vybraných spoločností so spotrebným tovarom, kótovaných v Nigérii, v najľudnatejšej a najväčšej ekonomike Afriky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299026 $1 011 $a 1339-9381 $1 200 1 $a Journal of Management and Business : Research and Practice $d Časopis pre manažment a podnikanie: výskum a prax $v Vol. 15, no. 2 (2023), pp. [1-14] $1 210 $a Prešov $c Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity $d 2023
    541
    1-
    $a Využitie konkurenčných stratégií pri obchodných výsledkoch po pandémii covid-19: empirické vyšetrovanie z Afriky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001684 $a diferenciácia cenová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003684 $a Nigéria
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058594 $a výkonnosť inovačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090746 $a Olubiyi $b Timilehin Olasoji $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240227 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYSr042049
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230913085603.9
    100
      
    $a 20010618a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Manažerské účetnictví $f Jana Fibírová $h XVII $i Informace manažerského účetnictví pro cenová rozhodování
    330
      
    $a Pokračovanie z č. 3/2001. Informácie o diferenciácii cien poskytované riadiacim pracovníkom. Krátkodobé rozhodovania o zmenách v objeme a štruktúre predávaných výkonov. Stanovenie hranice ceny doplnkových výkonov. Informácie o základných premenných pri plánovaní a kontrole zisku. Príklady.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0007091 $1 011 $a 0139-5661 $1 200 1 $a Účetnictví $v č. 5 (Květen 2001), s. 54-59 $1 210 $a Praha $c Bilance $d 2001
    610
    1-
    $a účtovníctvo manažérske $9 eu_un_auth*h0006764
    610
    1-
    $a rozhodovanie manažérske $9 eu_un_auth*h0005508
    610
    1-
    $a rozhodovanie $9 eu_un_auth*h0005502
    610
    1-
    $a ceny $9 eu_un_auth*h0001376
    610
    1-
    $a politika cenová $9 eu_un_auth*h0004421
    610
    1-
    $a tvorba cien $9 eu_un_auth*h0006662
    610
    1-
    $a informácie $9 eu_un_auth*h0002460
    610
    1-
    $a diferenciácia cenová $9 eu_un_auth*h0001684
    610
    1-
    $a výkony podnikové $9 eu_un_auth*h0007089
    610
    1-
    $a plánovanie zisku $9 eu_un_auth*h0004207
    675
      
    $a 657.1/.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000323 $x Účtovné systémy. Účtovné metódy
    700
    -1
    $a Fibírová $b Jana $3 eu_un_auth*p0032561 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20010618 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.