Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0235656
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083628.0
    014
      
    $a 2-s2.0-85022334394 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000406181200016 $2 WOS
    100
      
    $a 20170907d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies $f Marta Pavliková, Viera Čihovská
    301
      
    $a KEGA 018EU-4/2014
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Potreba a dôležitosť prispôsobenia marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach. Kvantitatívny prieskum sa uskutočnil v roku 2015 medzi 25 maloobchodnými spoločnosťami pôsobiacimi v najmenej dvoch krajinách európskeho jednotného trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235655 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $v Vol. 163, no. 3-4 (2017), pp. 71-75 online $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2017
    541
    1-
    $a Prispôsobenie marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065020 $a trh jednotný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005359 $a retailing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005685 $a siete maloobchodné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170907 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0118620
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240318121733.0
    100
      
    $a 20101006d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza podnikania v chránených dielňach v okrese Nové Zámky $e diplomová práca $f Alexandra Paulisová $g škol. Jana Vančíková
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035634 $a Paulisová $b Alexandra $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0009193 $a Vančíková $b Jana $4 727 $p EUBOBFKSC $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001181 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101006 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0118506
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240318121757.0
    100
      
    $a 20101005d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza trhu kongresového a konferenčného cestovného ruchu SR so zreteľom na zahraničné trhové subjekty $e diplomová práca $f Alena Dudeková $g škol. Jana Vančíková
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 57 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0035572 $a Dudeková $b Alena $f 1986- $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0009193 $a Vančíková $b Jana $4 727 $p EUBOBFKSC $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001181 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101005 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0259920
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20191128070859.4
    100
      
    $a 20191126a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Aplikace modelu tří úrovní nervového systému na leadership $f Pavel Martof
    330
      
    $a Moderné prístupy v rámci psychológie, psychoterapie a filozofie. Možnosti aplikácie neurobiologického modelu pre rozvoj a tréning schopností leadershipu. Stručný historický vývoj a prehľad hlavných smerov, ktoré sa touto problematikou zaoberajú predovšetkým v rámci psychológie, psychoterapie a praktickej fyziológie. Koncepcia troch úrovní nervového systému a jeho úloha v živote človeka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0259866 $1 011 $a 1801-7118 $1 200 1 $a Scientia et societas $e časopis pro spoločenské vědy a management $v Roč. 15, č. 3 (2019), s. 55-64 $1 210 $a Praha $c Newton College $d 2019
    541
    1-
    $a Application of the Triune Brain Model to Leadership
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009860 $a vodcovstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0076452 $a psychohygiena
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002101 $a filozofia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005638 $a schopnosti pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061479 $a kompetentnosť sociálna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076765 $a Martof $b Pavel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191126 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0297625
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075257.5
    100
      
    $a 20231213a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikácia poznatkov neurodidaktiky vo vyučovaní histórie $h (1.) $f Anna Bocková
    330
      
    $a V príspevku sa autorka venuje aplikácii poznatkov neurodidaktiky vo vyučovaní dejepisu. Vychádza zo zistení širších empirických výskumov a priebežných sond do vyučovacieho procesu na školách v slovenskom i stredoeurópskom priestore. Zároveň sa opiera o osobnú skúsenosť z pedagogickej praxe a najnovšie výskumy neurovied, ktoré môžu byť nápomocné pri zefektívňovaní edukačného procesu formálneho i neformálneho vzdelávania žiakov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297376 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 4, č. 6 (2023), s. 27-32 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001629 $a dejiny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016018 $a Bocková $b Anna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231213 $g AACR2
  6. SYS0299042
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075302.8
    100
      
    $a 20240206a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikácia poznatkov neurodidaktiky vo vyučovaní histórie $h (2.) $f Anna Bocková
    330
      
    $a V druhej časti príspevku autorka predstaví ukážky myšlienkového mapovania dejepisného učiva. V praktickej časti sa zameriava na schémy a tabuľky, ktoré chápe ako stále a užitočné pomôcky hlavne pri sledovaní významov historických udalostí vo vymedzenom časopriestore. Práve tabuľky a schémy eliminujú veľký nápor informácií a „nútia“ vidieť zložitú spleť informácií v prehľadnejších štruktúrach s patričným nadhľadom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298997 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 5, č. 1 (2024), s.22-26 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033443 $a pomôcky učebné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016018 $a Bocková $b Anna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240206 $g AACR2
  7. SYS0214958
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073606.0
    010
      
    $a 978-80-8168-382-4
    100
      
    $a 20160412d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikovaný marketing $f Milan Oreský a kolektív $g recenzovali: Jaroslav Kita, Oľga Drahovská
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016
    215
      
    $a 351 s. [23,78 AH] $9 23,78
    225
    2-
    $a Ekonómia
    301
      
    $a KEGA 018EU-4/2014
    301
      
    $a VEGA 1/0178/14
    488
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0214959 $1 200 1 $a Aplikovaný marketing $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016 $1 215 $a 351 s. [23,78 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 340
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004890 $a priemysel
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001998 $a energetika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026603 $a politika energetická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005845 $a odvetvia sieťové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006999 $a vodárenstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010556 $a agropotravinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006005 $a stavebníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006603 $a trh bytový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004898 $a priemysel farmaceutický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044862 $a inštitúcie vzdelávacie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 16 $r 3,94 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013655 $a Balhar $b Vítězslav $c Jr. $p EUBOBFKMA $9 6 $r 1,38 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 7 $r 1,64 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0038771 $a Folvarčíková $b Lucia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 10 $r 2,3 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 7 $r 1,62 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 070 $9 6 $r 1,5 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 17 $r 4,23 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 7 $r 1,67 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 6 $r 1,47 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 6 $r 1,37 $f 1967- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 6 $r 1,36 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 6 $r 1,3 $f 1985- $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0051433 $a Drahovská $b Oľga $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002167 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160412 $g AACR2
    830
      
    $a Pracovisko autora(ov) je uvedené na rube titulného listu.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0214959
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073606.1
    010
      
    $a 978-80-8168-382-4
    100
      
    $a 20160412d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikovaný marketing $f Milan Oreský a kolektív, editor: Milan Oreský
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016
    215
      
    $a 351 s. [23,78 AH] $9 23,78
    301
      
    $a VEGA 1/0178/14
    301
      
    $a KEGA 018EU-4/2014
    488
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0214958 $1 200 1 $a Aplikovaný marketing $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016 $1 215 $a 351 s. [23,78 AH] $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0013655 $a Balhar $b Vítězslav $c Jr. $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0038771 $a Folvarčíková $b Lucia $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0051433 $a Drahovská $b Oľga $4 675
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 340 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160412 $g AACR2
    830
      
    $a Pracovisko autora(ov) je uvedené na rube titulného listu.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0278685
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083845.5
    035
      
    $a 420735 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210923d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Asymmetric Transmission of Crude Oil Prices to Retail Gasoline and Diesel Prices in U.S. Market $f Karol Szomolányi, Martin Lukáčik, Adriana Lukáčiková
    301
      
    $a VEGA 1/0211/21
    301
      
    $a VEGA 1/0193/20
    330
      
    $a Overenie asymetrického prenosu cien ropy na maloobchodné ceny benzínu a nafty na americkom trhu pomocou linexovho prístupu. Autori zistili, že týždenná priemerná odchýlka maloobchodných cien v USA je približne 0,15 centa za liter benzínu a asi 0,1 centu za liter nafty.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0278482 $1 010 $a 978-80-213-3126-6 $1 200 1 $a 39th International Conference on Mathematical Methods in Economics (MME 2021) $b elektronický zdroj $e Conference Proceedings $g Editor: Robert Hlavatý $v Pp. 464-468 online $1 210 $a Praha $c Czech University of Life Sciences Prague $d 2021 $1 215 $a 546 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0082780 $a Hlavatý $b Robert $4 340 $1 710 12 $a MME 2021 $b International Conference on Mathematical Methods in Economics $d 39. $e Prague, Czech Republic $f 08.-10.09.2021
    541
    1-
    $a Asymetrický prenos cien ropy na maloobchodné ceny benzínu a nafty na americkom trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005466 $a ropa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001251 $a benzín
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003542 $a nafta
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001393 $a ceny maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001076 $a analýza ekonometrická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006732 $a USA
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0055655 $a Szomolányi $b Karol $p EUBFHIKOV $4 070 $9 34 $f 1976- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0050171 $a Lukáčik $b Martin $f 1974- $p EUBFHIKOV $4 070 $9 33 $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0003774 $a Lukáčiková $b Adriana $p EUBFHIKOV $4 070 $9 33 $f 1971- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210923 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0071141
    005
      
    20221214124903.6
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Bednáriková $b Eva Magdaléna
    801
    -0
    $c 20180610 $a SK $b BA004

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.