Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0073797
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20190322131308.3
    100
      
    $a 20190322asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Abroun $b Narjess
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190322
  2. SYS0169979
    LBL
      
    00000nlm--22^^^^----450-
    005
      
    20221107115022.9
    010
      
    $a 978-1-4398-4561-5
    100
      
    $a 20130604$2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    135
      
    $a dr
    200
    1-
    $a Economic incentives for stormwater control $b elektronický zdroj $f edited by Hale W. Thurston
    210
      
    $a Boca Raton $c CRC Press $d 2012
    215
      
    $a online [x, 232 p.]
    300
      
    $a EBSCO e-books Economics Collection 2012
    310
      
    $a Dostupné na EU na základe IP adries
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002352 $a hospodárstvo odpadové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001950 $a ekonomika environmentálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006020 $a stimuly ekonomické
    675
      
    $a 502/504 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000237 $x Ochrana prírody. Životné prostredie
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0050629 $a Thurston $b Hale W. $4 340
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130604 $g AACR2
    856
    4-
    $u https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=nlebk&AN=392494&lang=sk&site=ehost-live&scope=site
  3. SYS0281322
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074357.3
    035
      
    $a 452284 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220121d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama $d The Economic Value of Creative Industry Entities With a Specific Focus on the Advertising Sector $f Helena Majdúchová
    301
      
    $a VEGA 1/0340/19
    330
      
    $a Charakteristika podstaty pojmu ekonomická hodnota, poukázanie na vnútorný rozmer tohto pojmu z pohľadu hodnoty podniku. Snaha poukázať na odvetví reklama na štruktúru vlastného imania konkrétnych podnikov ako identifikátora ich účtovnej hodnoty. Zámerom je zistiť, ako sa menila výška vlastného imania týchto podnikov, aká je jeho štruktúra z pohľadu jednotlivých zložiek a ktoré faktory mali vplyv na zmeny vlastného imania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281293 $1 010 $a 978-80-225-4901-1 $1 200 1 $a Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f Helena Majdúchová a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Slávka Šagátová $g vedeckí recenzenti: Nora Grisáková, Štefan Majtán $v S. 23-40 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 96 s. [4,85 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002415 $a imanie vlastné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020645 $a Majdúchová $b Helena $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1963- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220121 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0281327
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074357.7
    035
      
    $a 452299 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220121d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ekonomické výsledky slovenských knižných vydavateľstiev v súčasnej situácii (COVID-19) $d Economic Results of Slovak Book Publishers in the Current Situation (COVID-19) $f Miroslav Tóth, Alena Tóthová
    301
      
    $a VEGA 1/0340/19 ( 70%)
    301
      
    $a VEGA 1/0240/20 (30%)
    330
      
    $a Trendy, ktoré ovplyvnia sektor vydávania kníh na Slovensku v nasledujúcich rokoch. Vývoj vybraných ekonomických ukazovateľov knižných vydavateľstiev za roky 2017 až 2020. Skúmanie, ako pandémia COVID-19 ovplyvnila ekonomickú výkonnosť knižných vydavateľstiev.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281293 $1 010 $a 978-80-225-4901-1 $1 200 1 $a Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f Helena Majdúchová a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Slávka Šagátová $g vedeckí recenzenti: Nora Grisáková, Štefan Majtán $v S. 64-76 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 96 s. [4,85 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007025 $a vydavateľstvá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002751 $a knihy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006704 $a ukazovatele ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $p EUBFPMKPO $4 070 $9 70 $f 1961- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0057257 $a Tóthová $b Alena $p EUBFPMKPF $4 070 $9 30 $f 1968- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220121 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0281321
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074357.3
    035
      
    $a 452279 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220121d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Entrepreneurial Dimension of the Supporting Sectors of the Creative Industries in Slovakia $d Podnikateľský rozmer podporných sektorov kreatívneho priemyslu na Slovensku $f Mária Kmety Barteková
    301
      
    $a VEGA 1/0340/19
    330
      
    $a Analýza súčasného stavu podporných sektorov v rámci kreatívneho priemyslu, identifikácia a kvantifikácia úlohy podporných sektorov v slovenskej ekonomike a identifikácia podnikateľského rozmeru podporných sektorov kreatívneho priemyslu na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281293 $1 010 $a 978-80-225-4901-1 $1 200 1 $a Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f Helena Majdúchová a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Slávka Šagátová $g vedeckí recenzenti: Nora Grisáková, Štefan Majtán $v S. 13-22 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 96 s. [4,85 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007467 $a zdroje finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001079 $a analýza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076649 $a Kmety Barteková $b Mária $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220121 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0281319
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074357.3
    035
      
    $a 452276 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220121d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Inovácie v klastroch kreatívneho priemyslu $d Innovations in Clusters of Creative Industry $f Denisa Gajdová
    301
      
    $a VEGA 1/0340/19
    330
      
    $a Inovácie ako kľúčový prvok v rozvoji kultúrnych a kreatívnych sektorov. Kultúrne a kreatívne sektory a ich hospodársky potenciál. Využitie kultúrnych a kreatívnych sektorov na riešenie ekonomických a sociálnych problémov Európy. Inovačný potenciál klastrov v kreatívnom priemysle a vplyv súčasnej pandémie Covid-19 na túto skutočnosť na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281293 $1 010 $a 978-80-225-4901-1 $1 200 1 $a Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f Helena Majdúchová a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Slávka Šagátová $g vedeckí recenzenti: Nora Grisáková, Štefan Majtán $v S. 5-12 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 96 s. [4,85 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082884 $a priemysel kultúrny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0023949 $a Gajdová $b Denisa $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1977- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220121 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0119657
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072332.2
    100
      
    $a 20101018d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Investičné certifikáty ako jeden z nástrojov moderných štrukturovaných produktov finančného trhu pre smerovanie disponibilných zdrojov $d Investment certificates as one of the modern structured products for avalibe recourses investment at financial market $f Tomáš Kakula
    330
      
    $a Analýza investičných certifikátov ako jedného z nástrojov moderných štrukturovaných produktov. Investičná forma alokovania voľných zdrojov. Popis a definícia základných druhov investičných certifikátov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0119219 $1 010 $a 978-80-225-2975-4 $1 200 1 $a Riadenie a prezentácia finančných procesov podnikov a holdingových zoskupení v trhovej konkurencii krajín EÚ II. $e [zborník vedeckých prác] $g redakčné a zostaviteľské práce: Alena Tóthová, Ľubomír Kmeťko $v S. 33-43 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 107 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006973 $a stratégia investičná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002566 $a investovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006665 $a tvorba kapitálu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005165 $a prostriedky peňažné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001443 $a certifikáty investičné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007467 $a zdroje finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001079 $a analýza finančná
    675
      
    $a 658.14 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000333 $x Financovanie. Tvorba kapitálu. Kapitalizácia. Obstarávanie kapitálu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0031043 $a Kakula $b Tomáš $p EUBFPMKPF $9 100 $4 070 $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101018 $g AACR2
  8. SYS0070583
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20180514113124.2
    100
      
    $a 20180514asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Kopáčková $b Hana
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180514
  9. SYS0281324
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074357.4
    035
      
    $a 452286 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220121d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Podporné opatrenia na zníženie dopadov pandémie Covid-19 pre vybrané odvetvia kreatívneho a kultúrneho priemyslu $d Supporting Measures to Decrease Impact of Pandemic Covid-19 for Selected Sectors of Creative and Cultural Industry $f Monika Raková
    301
      
    $a VEGA 1/0340/19
    330
      
    $a Vysvetlenie pojmov kreatívny a kultúrny priemysel. Vplyv pandémie Covid-19 na odvetvia kreatívneho priemyslu na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281293 $1 010 $a 978-80-225-4901-1 $1 200 1 $a Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f Helena Majdúchová a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Slávka Šagátová $g vedeckí recenzenti: Nora Grisáková, Štefan Majtán $v S. 41-45 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 96 s. [4,85 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082884 $a priemysel kultúrny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004504 $a pomoc štátna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076814 $a Raková $b Monika $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1991- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220121 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0281332
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074357.8
    035
      
    $a 452311 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220121d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Porovnanie kategorizácie predikčnými modelmi a legislatívnej kategorizácie u podnikov kreatívneho odvetvia na Slovensku – aplikácia na odvetvie reklama a prieskum trhu a verejnej mienky $d Comparing the Predictive Models Categorization to the Legislative Categorization for Slovak Creative Industry Companies – As Applied to the Area of Advertising, Market Research and Public Opinion $f Miroslav Uhliar
    301
      
    $a VEGA 1/0340/19
    330
      
    $a Podniky kreatívneho priemyslu - špecifické hospodárske subjekty, v ktorých hrá nadpriemerne veľkú úlohu kreativita a ľudský kapitál. Hodnotenie a predikovanie situácie podnikov kreatívneho priemyslu na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281293 $1 010 $a 978-80-225-4901-1 $1 200 1 $a Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f Helena Majdúchová a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Slávka Šagátová $g vedeckí recenzenti: Nora Grisáková, Štefan Majtán $v S. 86-96 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a CD-ROM 96 s. [4,85 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012141 $a Šagátová $b Slavka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037122 $a Grisáková $b Nora $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003434 $a modely prognostické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003340 $a mienka verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008087 $a Uhliar $b Miroslav $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1981- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220121 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.