Number of the records: 1
Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti
Title Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti Author info aut. Patrik Križanský Author Križanský Patrik Source document Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 10-11 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Keywords podnikanie * lobizmus * Európska únia * komunikácia manažérska * integrácia * inštitúcia Annotation Lobbing v podmienkach Európskej únii. Európsky lobbing - nevyhnutná súčasť podnikania. Corporate communication. Vnímanie rozdielov medzi lobbingom, government ralations a public affairs. Public affairs a jeho funkcia vo veľkých európskych spoločnostiach. Informácie ako základný tovar lobbingu. Formy komunikácie s európskou inštitúciou. Lobbing v európskych inštitúciách (Európska komisia, Európsky parlament, Rada EÚ). Základná zásada pre lobbing v Európskej únii. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12
article
Number of the records: 1