Number of the records: 1  

Celebrity jako odrůda značek

  1. Title Celebrity jako odrůda značek
    Author infoFilip Kahoun
    Author Kahoun Filip
    Source document Marketing magazine. Roč. 8, č. 11 (2004), s. 80-81. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * podpora predaja * stratégia marketingová * značky výrobkov * značky kvality * zákazníci * komunikácia marketingová * produkty
    AnnotationCelebrity a ich vysoké honoráre predstavujúce cenu drahej značky. Tri hlavné predajné kanály živých značiek. Spojenie celebrít s produktom, či s politickou stranou. Celebrity v reklame. Celebrity ako symbol komerčnej komunikácie spoločností. Vhodný výber osobnosti a cieľová skupina. Pokles popularity osobnosti a vplyv na produkt.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.