Number of the records: 1  

Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich

  1. Title Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich
    Author infoViliam Trška
    Author Trška Viliam
    Source document Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 59-61. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords kanály distribučné * partneri obchodní * konflikty * výrobcovia * sprostredkovatelia * obchodníci * predajne podnikové * tovar drogeristický
    AnnotationKonflikty, ktoré môžu vzniknúť v distribučných kanáloch - horizontálne a vertikálne konflikty. Horizontálne konflikty - vyskytujú sa medzi firmami na tej istej úrovni distribúcie - tzv. cenová vojna, kde profitujúcou stranou je spotrebiteľ. Vertikálne konflikty - vyskytujú sa častejšie a vznikajú medzi rôznymi členmi kanála na rôznej úrovni. Ide najmä o konflikt, ktorý sa vytvára pri dohadovaní obchodných a dodacích podmienok. Firma Procter & Gamble, jej najčastejšie typy konfliktov : výrobca verzus veľkoobchodník, výrobca verzus maloobchodník.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.