Number of the records: 1
Zmeny podmienok tvorby marketingovej stratégie po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie
Title Zmeny podmienok tvorby marketingovej stratégie po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie Author info Víťazoslav Balhar Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Medzinárodné vzťahy 2004 : aktuálne problémy svetovej politiky a ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : konanej 1. júna 2004-08-05. S. 8-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004 / Eštvaník Andrej ; Medzinárodné vzťahy 2004 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-1888-3 Note Na dokumente je uvedený autor: Víťazoslav Balhar Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Slovensko * Európska únia * firmy * stratégia marketingová * legislatíva * lobizmus * euromarketing Annotation Význam vstupu Slovenska do EÚ. Optimálna konvergencia slovenskej ekonomiky v rámci integrovanej európskej ekonomiky a podnikateľských štruktúr EÚ, stabilita (aj flexibilita) v tvorbe optimálneho sociálno-ekonomického prostredia vývoja SR v rámci EÚ, optimálny mikroekonomický vývoj a žiadúca rozvojová dynamika našej podnikateľskej sféry. Značka, imidž, public relations a sociálne prostredie firmy ako významný faktor ekonomickej stability a progresu firiem. Nové podmienky tvorby marketingovej stratégie slovenských firiem po vstupe do EÚ, legislatíva, eurolobing, podstata eurolobingu a jeho vstup do euromarketingu. Európske zoskupenie hospodárskych záujmov a jeho význam. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00762-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1