Number of the records: 1
Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah
Title Tematické gastroakce: hlavně marketingový tah Author info Petr Manuel Ulrych Author Ulrych Petr Manuel Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 11 (2005), s. 44-45. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Keywords gastronómia * reštaurácie * marketing * klienti * služby * kvalita * personál Annotation Usporiadanie tematických gastroakcií v reštauráciách. Gastroakcia zameraná na finálneho spotrebiteľa. Ekonomický prínos gastroakcie. Sezónny charakter a dostupnosť k surovinám. Prezentácia profesionálnej úrovne personálu. Prezentácia národných kuchýň a využitie cudzieho know-how. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-12
article
Number of the records: 1