Number of the records: 1
K čemu je dobrá identita značky?
Title K čemu je dobrá identita značky? Author info Khaled El Tohami Author Tohami Khaled El Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 3 (Březen 2006), s. 28-30. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords produkty * firmy * značky výrobkov * identita * úžitok * kvalita * zákazníci * konkurencia * komunikácia Annotation Identita značky predstavuje to, čo organizácia chce, aby jej značka znamenala. Plánovací systém identity značky: strategická analýza značky, model identity značky a vzťah so zákazníkom. Esencia značky - jedinečná myšlienka, ktorá popisuje podstatu značky a dôvody jej existencie. Omyly, ktorých sa pri tvorbe identity značky dopúšťame. Osobný vzor identity. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + 8 príl.
article
Number of the records: 1