Number of the records: 1
Zvolte nejvhodnější nástroje
Title Zvolte nejvhodnější nástroje Author info Jitka Vysekalová, Jan Herzmann Author Vysekalová Jitka Co-authors Herzmann Jan Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * výskum * metódy * metódy ekonometrické * metódy kvantitatívne * metódy matematicko-štatistické Annotation Ako členiť metódy výskumu účinnosti marketingovej komunikácie. Členenie metód výskumu z hľadiska príjemcu informácie. Členenie metód výskumu z hľadiska časového. Kvalitatívne a kvantitatívne pre-testy. Prípadová štúdia kozmetickej firmy. Metódy zamerané na objem predaja: matematické a ekonometrické modely, kontrolované experimenty v teréne a objednávkové testy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-6
article
Number of the records: 1