Number of the records: 1
Klasifikácia služieb a jej dopad na marketing
Title Klasifikácia služieb a jej dopad na marketing Author info Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková Author Ďaďo Jaroslav Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka Kostková Miroslava Source document MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 13, č. 10 (2006), s. 85-99. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords služby * klasifikácia * marketing služieb * dopyt * ponuka Annotation Rozdelenie služieb na skupiny podťa OECD, jej kritériá pre klasifikáciu služieb. Iné klasifikácie služieb. Špecifiká v procese poskytovania služieb majú v konečnom dôsledku dopad na ekonomiku služieb, na riadenie a priebeh procesu poskytovania služieb, na marketing služieb, aj na spotrebu služieb. Klasifikácia služieb deklaruje zložitosť a rôznorodosť sféry služieb. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 10-17
article
Number of the records: 1