Number of the records: 1  

Aktuální problémy francouzské marketingové komunikace

  1. Title Aktuální problémy francouzské marketingové komunikace
    Author infoJana Boučková
    Author Boučková Jana
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 2 (2006), s. 23-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * televízia * Francúzsko
    AnnotationSúčasný stav reklamnej a marketingovej komunikácie vo Francúzsku. Minorita a jej účasť v reklame, regulácia reklamy. Právna úprava v oblasti televíznej reklamy nazývaná "televízia bez hraníc". Relatívne malá sila televízie vo Francúzsku, silnejšie sú rozvinuté doplnkové médiá (rozhlas, reklamné plagáty). Návrh na revíziu direktívy "televízie bez hraníc", v ktorej by televízna reklama nebola obmedzená.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.