Number of the records: 1
Kvalita = spokojnosť zákazníka
Title Kvalita = spokojnosť zákazníka Author info Matej Bílý, Jarmila Šalgovičová Author Bílý Matej Co-authors Šalgovičová Jarmila Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 14, č. 1 (2006), s. 41-42. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 006 - Normalizácia. Normy Keywords normy ISO * organizácie * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * kódexy * správanie * spory pracovné * spory súdne Annotation Stručná charakteristika obsahu troch noriem zaoberajúcich sa spokojnosťou zákazníka, ktoré navrhli tvorcovia súboru noriem manažérstva kvality ISO: ISO 10001 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií, ISO 10002 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách (STN ISO 10002: 2005), ISO 10003 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na externé riešenie sporov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-3
article
Number of the records: 1