Number of the records: 1
Trendy vývoja e-marketingu
Title Trendy vývoja e-marketingu Translation Trends of e-marketing evolution Author info Miroslav Mariaš, Mária Dzurová Author Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nové trendy vývoja v marketingu : Zborník z medzinárodnej odbornej konferencie FKM UCM. S. 64-66. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. ISBN 80-89220-21-5 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Note VEGA 1/2639/05 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * systémy informačné * systémy riadenia * ponuka * logistika * kanály * tok tovaru * zabezpečenie informačné * znižovanie nákladov * zisk Annotation Schéma vývoja e-marketingu. Po období expanzie podnikových IS, období využívania softvérov CRM riadiacich vzťahy so zákazníkmi sa do popredia záujmu podnikateľov dostali systémy riadenia ponuky SCM (Supply Chain Management). Koncepcia SCM sa orientuje najmä na informačné zabezpečenie toku tovaru na jeho ceste logistickým kanálom. Význam SCM. SCM vytvára priaznivé prostredie na vytvorenie optimálnych vzťahov výrobcov, sprostredkovateľov, predajcov a konečných zákazníkov. Dve základné časti v SCM: SCP (Supply Chain Planning) - plánovanie procesu tvorby ponuky a splnenia zákazníckej požiadavky, SCE (Supply Chain Execution) - realizácia činnosti ponuky. Jej súčasťou sú dopravné a skladové systémy. Public work category Scientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00207-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1