Number of the records: 1  

Samoregulácia reklamy

  1. Title Samoregulácia reklamy
    Author infoSimona Škorvagová
    Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MEKON 2006 : sborník z vědecké konference studentů doktorského studia]. S. [nestr.]. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2006 ; MEKON 2006 ; Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava Ekonomická fakulta
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * regulácia * inštitúcia * Slovensko * Európska únia * komunikácia * kódexy * štandardy
    AnnotationSamoregulácia marketingu a reklamy sa uskutočňuje stanovením princípov a pravidiel, ktoré marketéri dobrovoľne akceptovali a zaviazali sa ich dodržiavať. Uplatňovanie pravidiel kontrolujú organizácie vytvorené za týmto účelom. V SR je organizáciou samoregulácie reklamy Rada pre reklamu, ktorá dohliada na dodržiavanie etických noriem v oblasti reklamy z hľadiska Etického kódexu platného na území SR. Analýza podaných podnetov Rady pre reklamu na Slovensku. Samoregulácia reklamy na úrovni EÚ. Inštitucionálne zabezpečenie. Princípy slobodnej komerčnej komunikácie. Európska aliancia reklamných štandardov (EASA).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00251-005, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.