Number of the records: 1  

Budovanie pozície značky na trhu a lojalita k značke

  1. Title Budovanie pozície značky na trhu a lojalita k značke
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. S. 185-190. - Nové Zámky Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationJedným z existenčných problémov úspešných organizácií je nájdenie si najsilnejšej pozície na trhu. Príspevok poukazuje na rozmanitosť a zložitosť problematiky pozicioningu a tvorby značky. Proces tvorby trhovej pozície značky. Prezentované sú aj výsledky štúdie ohľadom lojality k značkám v porovnaní na Slovensku a v iných krajinách. Vernosť k značkovým produktom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00873-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.