Number of the records: 1  

Vliv internetu na marketingový mix venkovské turistiky

  1. Title Vliv internetu na marketingový mix venkovské turistiky
    Author infoEva Šimková
    Author Šimková Eva
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 2 (2007), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný vidiecky * Česko * internet * marketing mix
    AnnotationŠpecifické vlastnosti internetu. Význam internetu pre podnikateľov vo vidieckej turistike. Internet a marketingový mix vidieckej turistiky. Najpoužívanejšou formou marketingovej komunikácie na internete je elektronická pošta a webové stránky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.