Number of the records: 1
Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu
Title Podniková kultúra - fenomén ovplyvňujúci úspešnosť podniku na trhu Author info Alžbeta Bieliková Author Bieliková Alžbeta Source document Poradca. Č. 13 (2007), s. 203-206. - Žilina : Poradca, 2007. ISSN 1335-1583 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnik * kultúra podniková * zodpovednosť spoločenská * etika podniková Annotation Šesť hlavných príčin porušovania noriem etického správania jednotlivca v rámci podnikovej kultúry. Z etického hľadiska rozlišujeme päť vývojových typov podnikov, a to podľa ich záujmu o zisk a podnikateľskú etiku - amorálny podnik, formálne právny podnik, spoločensky zodpovedný podnik, eticky sa rodiaci podnik, etický podnik. Podniková kultúra podporuje alebo naopak bráni dosahovaniu podnikových cieľov, zvyšovaniu výkonnosti, a tým aj zlepšovaniu jeho konkurenčnej pozície na trhu. Budovanie optimálnej podnikovej kultúry nie je jednorázovou kampaňovou aktivitou, ale uceleným a systematickým procesom. Jednotlivé kroky procesu budovania podnikovej kultúry. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 10-13 + 14 príl
article
Number of the records: 1