Number of the records: 1
Marketing attitudes towards the functional food and implications for market segmentation
Title Marketing attitudes towards the functional food and implications for market segmentation Translation Marketingové prístupy k funkčným potravinám a dopad na segmentáciu trhu Author info Elena Horská, Kai Sparke Author Horská Elena Co-authors Sparke Kai Source document Agricultural economics. Vol. 53, no. 8 (2007), s. 349-353. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords potraviny * zdravie * spotrebitelia * trh potravinový * mienka verejná * segmentácia trhu Annotation Skúmanie príležitostí pre ďalšiu expanziu v kategórii funkčných potravín ako vysoko inovatívnych produktov na základe segmentácie trhu zo spotrebiteľského hľadiska. Analýza spotrebiteľov a ich vzťahu k funkčným potravinám, vzťah medzi výživou a zdravím, dôvera k určitým subjektom na trhu potravín, ktoré formujú verejnú mienku (konzultanti, lekári, propagácia). Výsledkom prieskumu (v Nemecku, Poľsku, Španielsku a Veľkej Británii) je definovanie 5 trhových segmentov, ktoré nakupujú funkčné potraviny a 3 trhových segmentov, ktoré majú k funkčným potravinám negatívny postoj. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00336.pdf Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 7-12
article
Number of the records: 1