Number of the records: 1
Destinačný branding
Title Destinačný branding Author info Kristína Tobolářová Author Tobolářová Kristína EUBOBF - Obchodná fakulta EU Source document Dialóg predstaviteľov verejného a súkromného sektora o spolupráci v cestovnom ruchu : medzinárodná vedecká konferencia = international conference : Bratislava, 3. mája 2007 : zborník príspevkov = book of proceedings. S. 197-202. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2369-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords značky výrobné * manažment * komunikácia marketingová * zákazníci * reklama Annotation Príspevok je venovaný destinačnému brandingu - nevyhnutnému predpokladu konkurencieschopnosti každej destinácie v súčasnosti. V prvej časti sú zadefinované základné pojmy, súvisiace s ústrednou témou, a teda - brand (značka), branding a brand manažment. Druhá časť stručne načrtáva historický vývoj brandingu. Tretia časť je venovaná destinačnému brandingu a poziciovaniu značky destinácie. Rozoberá základné chyby a problémy, ktoré sa vyskytujú pri tvorbe značky destinácie a poukazuje na nevyhnutnosť spolupráce súkromného a verejného sektora pre úspešnosť brandingového procesu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00570-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1