Number of the records: 1
Zákazník a jeho pozícia v marketingovej koncepcii vysokej školy
Title Zákazník a jeho pozícia v marketingovej koncepcii vysokej školy Translation Customer and their position in marketing conception of a university Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 84-91. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1 Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
Note VEGA 1/4561/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Keywords vzdelávanie vysokoškolské * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * študenti * firmy * financie * štát Annotation Vybrané okruhy problémov marketingu na vysokých školách. Typológia zákazníkov vysokých škôl. Pozícia študenta voči vysokej škole. Vzťahy vysokej školy s firemným okolím. Problematika financií vysokých škôl. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00034-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1