Number of the records: 1
Aplikácia modelu 5M pri realizácii komunikačnej kampane na internete
Title Aplikácia modelu 5M pri realizácii komunikačnej kampane na internete Translation 5M model application during the realization of communications campaign on the internet Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 329-334. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2 Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
Note VEGA 1/4561/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords technológie komunikačné * internet * kampane reklamné * reklama * komunikácia elektronická * modely Annotation Realizácia komunikačnej kampane vyžaduje prípravu a postup podľa premyslenej koncepcie. Existuje niekoľko druhov metodík, pomocou ktorých je možné naplánovať reklamnú kampaň. V internetovom prostredí existujú špecifiká, ktoré je pri využití modelu 5M potrebné zohľadniť. Medzi reklamnými formátmi na internete sú rozdiely, ktoré sa týkajú ich určenia a efektivity. V súčasnej modernej elektronickej dobe by mal byť internet súčasťou väčšiny komunikačných kampaní, prípadne vystupovať ako jediné médium v prípade online kampane. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00032-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1