Number of the records: 1  

Aplikácia modelu 5M pri realizácii komunikačnej kampane na internete

  1. Title Aplikácia modelu 5M pri realizácii komunikačnej kampane na internete
    Translation5M model application during the realization of communications campaign on the internet
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 329-334. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
    NoteVEGA 1/4561/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords technológie komunikačné * internet * kampane reklamné * reklama * komunikácia elektronická * modely
    AnnotationRealizácia komunikačnej kampane vyžaduje prípravu a postup podľa premyslenej koncepcie. Existuje niekoľko druhov metodík, pomocou ktorých je možné naplánovať reklamnú kampaň. V internetovom prostredí existujú špecifiká, ktoré je pri využití modelu 5M potrebné zohľadniť. Medzi reklamnými formátmi na internete sú rozdiely, ktoré sa týkajú ich určenia a efektivity. V súčasnej modernej elektronickej dobe by mal byť internet súčasťou väčšiny komunikačných kampaní, prípadne vystupovať ako jediné médium v prípade online kampane.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00032-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.