Number of the records: 1
Situačná analýza - predpoklad účinnej marketingovej komunikácie podniku
Title Situačná analýza - predpoklad účinnej marketingovej komunikácie podniku Translation Situation analysis - key to effective marketing communication Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Finančné a ekonomické aspekty podnikania slovenských podnikov po vstupe do Európskej únie : [recenzovaný] zborník vedeckých prác pri príležitosti ukončenia riešenia grantovej úlohy VEGA č. 1/2618/05 : Bratislava, 28. novembra 2007. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2451-3 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Note VEGA 1/4579/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * marketing * komunikácia marketingová * prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * konkurencia * trh * legislatíva Annotation Proces tvorby stratégie marketingovej komunikácie. Zmeny v marketingovom prostredí a ich vplyv na marketingovú komunikáciu podniku. Analýza cieľového trhu. Vplyv makroprostredia (ekonomické, spoločenské, demografické, technologické prostredie) na marketingovú komunikáciu. Vplyv konkurencie a interného prostredia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00292-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 156 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1