Number of the records: 1
Vývoj regionálneho a mestského marketingu
Názov Vývoj regionálneho a mestského marketingu Preklad názvu Development of city and regional marketing Autorské údaje Peter Otrubčák Autor Otrubčák Peter Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 141-147. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2007. ISSN 1336-3727 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing regionálny * politika regionálna * história * teórie ekonomické * mestá * decentralizácia Anotácia Vývoj regionálneho a mestského marketingu a podmienky jeho uplatňovania. Špecifiká mestského marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-2
article
Number of the records: 1