Number of the records: 1  

Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí

  1. Title Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí
    Author infoPavla Staňková
    Author Staňková Pavla
    Source document 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords mestá * obce * marketing * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou
    AnnotationObce a mestá sa v súčasnosti stávajú medzi sebou konkurentami, ktorí sa snažia získať nových obyvateľov, investorov a návštev z radov turistickej verejnosti za pomoci rôznych marketingových nástrojov. Marketingová komunikácia ako jeden z dôležitých marketingových nástrojov má dve základné úlohy. Prvou je zaisťovať rozvoj vzťahov s cieľovými skupinami verejnosti, akou sú občania, turistická verejnosť, podnikateľské subjekty, neziskové organizácie, zamestnanci obce a štátnej správy. Druhou úlohou je pomocou tzv. demarketingu znížiť nadmerné zaťaženie obce či mesta v oblastiach, kde je to pre nich nevýhodné či nežiadúce.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.