Number of the records: 1
Podpora predaja a jej význam v rámci stratégie marketingovej komunikácie
Title Podpora predaja a jej význam v rámci stratégie marketingovej komunikácie Translation Sales promotion and the importance within marketing communication strategy Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 139-143. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Note VEGA 1/4579/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * nástroje marketingové * podpora predaja * dopyt spotrebiteľský * komunikácia marketingová Annotation Marketingová komunikácia je dnes už asi neodmysliteľnou súčasťou každého podnikateľského subjektu, pričom jej tvorba a realizácia umožňuje využiť rad prvkov a nástrojov. Jedným z nich sú aktivity podpory predaja, ktorých význam neustále vzrastá. Podstata aktivít podpory predaja a ich porovnanie s ostatnými prvkami marketingovej komunikácie. Príčiny rastúceho významu tohto nástroja v modernom marketingu. Potreba jej integrácie s ďalšími prvkami marketingovej komunikácie, čím sa znásobuje celková účinnosť marketingovej komunikácie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01014-011, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1