Number of the records: 1  

Značka, imidž a identita Európskej únie

  1. Title Značka, imidž a identita Európskej únie
    Author infoLenka Pčolinská
    Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source documentZborník výstupov vedeckovýskumného projektu VEGA č. 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie. S. 122-125. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2007. ISBN 978-80-225-2475-9
    Výstup z projektu VEGA 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
    NoteVEGA 1/3811/06
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Keywords Európska únia * značky kvality * identita * imidž * výskum
    AnnotationZnačka a faktory tvorby jej hodnoty. Značka "Európska únia". Výsledky výskumov, ktoré mali za cieľ zistiť vnímanie Európskej únie euroobčanmi. Princíp Európskej únie - jednota v rôznorodosti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 01040-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.