Number of the records: 1  

Ako si udržať dobrého zákazníka dlhodobo

  1. Title Ako si udržať dobrého zákazníka dlhodobo
    Author infoKatarína Teplická
    Author Teplická Katarína
    Source document Zisk. Č. 6 (2009), s. 44-46. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * výrobky * starostlivosť o zákazníkov * systémy informačné * marketing mix * metódy plánovania
    AnnotationStarostlivosť o zákazníka. Kľúčový faktor konkurencieschopnosti. Marketingová komunikácia. Systém CRM - customer relationship management. Zefektívnenie obchodných procesov. Manažérske informačné systémy LOTUS, MAGMA a iné. Zaradenie zákazníkov podľa metódy ABC. Tvorba stratégie TOP zákazníkov a zisk firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.