Number of the records: 1
Etický rozmer marketingovej komunikácie v podmienkach slovenského komunikačného trhu
Title Etický rozmer marketingovej komunikácie v podmienkach slovenského komunikačného trhu Author info Michal Kraus Author Kraus Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 130-134. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * etika * kódexy etické * práca s verejnosťou * Slovensko Annotation Kódexy marketingovej komunikácie a ich princípy. Európska asociácia komunikačných agentúr. Samoregulačný orgán v oblasti marketingovej komunikácie v SR - Rada pre reklamu. Arbitrážna komisia zriadená za účelom posudzovania súladu reklám s etickým kódexom. Etika v PR - práci s verejnosťou. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01168-017, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1