Number of the records: 1  

Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov

  1. Title Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov
    Author infoIvana Luliaková
    Author Luliaková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 165-169. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * manažment * efektívnosť * reklama * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * podnik malý * podnik stredný
    AnnotationRozdiely v marketingových aktivitách úspešných a neúspešných malých a stredných podnikov (MSP). Najčastejšie marketingové chyby MSP - predávanie vlastností produktov a nie úžitku z nich, nedostatočné testovanie účinku marketingových aktivít, absencia CRM, nedostatočné hodnotenie efektívnosti reklamy a iné.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01168-019, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.