Number of the records: 1
Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov
Title Špecifiká marketingového manažmentu malých a stredných podnikov Author info Ivana Luliaková Author Luliaková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 165-169. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * manažment * efektívnosť * reklama * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * podnik malý * podnik stredný Annotation Rozdiely v marketingových aktivitách úspešných a neúspešných malých a stredných podnikov (MSP). Najčastejšie marketingové chyby MSP - predávanie vlastností produktov a nie úžitku z nich, nedostatočné testovanie účinku marketingových aktivít, absencia CRM, nedostatočné hodnotenie efektívnosti reklamy a iné. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01168-019, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1