Number of the records: 1  

Reklama ako nástroj odbytovej politiky

  1. Názov Reklama ako nástroj odbytovej politiky : diplomová práca
    Autorské údajeTomáš Klempa, škol. Agneša Víghová
    Autor Klempa Tomáš
    Ďalší autori Víghová Agneša (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 72 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra837260

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.