Number of the records: 1
Green Marketing in the Context of Creating Addend Value for Customer
Title Green Marketing in the Context of Creating Addend Value for Customer Translation Zelený marketing v kontexte vytvárania pridanej hodnoty pre zákazníka Author info Recenzovali: Felicjan Bylok ... [ et al. ] Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Marketing społeczny oraz perspektywy jego rozwoju na świecie. S. 50-52. - Częstochowa : Wydawnictwo wydziału zarządzania politechniki Częstochowskiej, 2009. ISBN 978-83-61118-64-0. ISSN 1428-1600 Výstup z projektu VEGA 1/0493/08 Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0493/08 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Keywords marketing * marketing environmentálny * ekológia * environmentalistika * produkty environmentálne Annotation Marketing v súčasnosti. Green marketing - definície z rôznych uhlov pohľadu. Oblasť výskumu green marketingu v medzinárodnom meradle. Pozícia green marketingu na Slovensku, problémy. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01177-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1