Number of the records: 1  

Green Marketing in the Context of Creating Addend Value for Customer

  1. Title Green Marketing in the Context of Creating Addend Value for Customer
    TranslationZelený marketing v kontexte vytvárania pridanej hodnoty pre zákazníka
    Author infoRecenzovali: Felicjan Bylok ... [ et al. ]
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source documentMarketing społeczny oraz perspektywy jego rozwoju na świecie. S. 50-52. - Częstochowa : Wydawnictwo wydziału zarządzania politechniki Częstochowskiej, 2009. ISBN 978-83-61118-64-0. ISSN 1428-1600
    Výstup z projektu VEGA 1/0493/08 Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0493/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Keywords marketing * marketing environmentálny * ekológia * environmentalistika * produkty environmentálne
    AnnotationMarketing v súčasnosti. Green marketing - definície z rôznych uhlov pohľadu. Oblasť výskumu green marketingu v medzinárodnom meradle. Pozícia green marketingu na Slovensku, problémy.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01177-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.