Number of the records: 1
Prístupy manažmentu zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení
Title Prístupy manažmentu zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení Translation Management approach pointed to increasing of customer`s satisfaction with catering services Author info Jaroslava Marušková Author Marušková Jaroslava Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 42, č. 3-4 (2009), s. 203-212. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords služby * kvalita * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * pohostinstvo * manažment * prieskum štatistický * Slovensko Annotation Kvalita a spokojnosť zákazníka ako faktory výrazne ovplyvňujúce konkurencieschopnosť pohostinských zariadení. Definícia kvality služieb. Definícia spokojnosti zákazníka. Identifikácia a následná analýza názorov a postojov manažmentu k spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení. Výsledky prieskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-4
article
Number of the records: 1