Number of the records: 1  

Mýty a pravdy srovnávací reklamy

  1. Title Mýty a pravdy srovnávací reklamy
    Author infoPetr Kůta
    Author Kůta Petr
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 26-27. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama porovnávacia * právo obchodné * legislatíva * konkurencia * Česko
    AnnotationPrávny pohľad na porovnávaciu reklamu. Do 1.1.2001 porovnávacia reklama zakázaná. Novela obchodného zákonníka a povolenie porovnávacej reklamy za určitých podmienok. Dodržiavanie zásad férovosti a objektívneho prístupu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.