Number of the records: 1
Reklama za císaře Františka Josefa II.
Title Reklama za císaře Františka Josefa II. Author info Jaroslav Stuchlík Author Stuchlík Jaroslav Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 4 (Duben 2010), s. 46-48. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * propagácia * médiá * história * etika Annotation Dejiny modernej reklamy môžeme datovať od začiatku priemyselnej revolúcie. Ako konkrétne vyzerala reklamná prax pred sto rokmi, v období vlády cisára Františka Jozefa II. Princípy reklamy pred sto rokmi. Etický prístup k reklame. Systematické delenie reklamy. Najsledovanejšia reklama - v tlači. Koľko to stálo. Spojenie médií s umením. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-7 + 5 príl.
article
Number of the records: 1