Number of the records: 1
Neetický marketing predaja finančných produktov
Title Neetický marketing predaja finančných produktov Author info Ľuboš Pavelka Author Pavelka Ľuboš EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 10, č. 5 (2010), s. 22-25. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords banky * inštitúcie finančné * trh finančný * volatilita * investície * výnosy * kapitalizácia * inflácia * etika podnikateľská Annotation Neetický spôsob predaja finančných produktov. Absencia informácií o predpokladanej inflácii. Úspory a kapitalizácia výnosov. Reálny výnos investícií, ktoré zohľadňujú infláciu. Úrokové sadzby a úverová tieseň (credit crunch). Volatilita akciových a dlhopisových kurzov. Finančná gramotnosť obyvateľstva. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00640-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-12
article
Number of the records: 1