Number of the records: 1
Má budovanie značky význam?
Title Má budovanie značky význam? Author info Jana Škutková Author Škutková Jana Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2010), s. 48-49. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords stratégia podnikateľská * stratégia marketingová * investície * kvalita výrobkov * meno obchodné * značky kvality * dizajn * imidž * konkurencia * ochrana spotrebiteľa Annotation Názory na budovanie silnej značky a podpora vytvárania imidžu spoločnosti. Stratégia firmy a investície do budúcnosti. Značka (brand) meno), symbol, dizajn, alebo kombinácia prvkov, ktoré identifikujú produkty a služby a odlišujú ich od konkurentov. Značky včera a dnes. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 7-12
article
Number of the records: 1