Number of the records: 1  

Analýza vplyvu reklamnej kampane na úroveň odbytu podniku

  1. Title Analýza vplyvu reklamnej kampane na úroveň odbytu podniku : diplomová práca
    Author infoSilvia Augustínová, škol. Peter Šinský
    Author Augustínová Silvia
    Another authors Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Issue dataBratislava, 2010. - 69 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number844172

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce693.5 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.