Number of the records: 1
Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy
Title Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy Translation The role of non-profit marketing professionals in times of economic crisis Author info Katarína Dražová Author Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave. S. 92-100. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-183-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords organizácie neziskové * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * marketing * kríza hospodárska Annotation Marketingové oddelenie v neziskových organizáciách. Externý a interný marketing. Prezentovanie pracovnej činnosti marketingového manažéra v neziskovej organizácii v čase krízy. Návrh na implikovanie netradičných prvkov do marketingovej komunikácie pri čo najnižších nákladoch. Význam marketingovej komunikácie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01215-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1