Number of the records: 1  

Marketingová a cenová stratégia podniku

  1. Title Marketingová a cenová stratégia podniku : diplomová práca
    Author infoMiriama Banasová, školiteľ:Slávka Šagátová
    Author Banasová Miriama
    Another authors Šagátová Slavka (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2011. - 74 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number854898

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce767.6 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.