Number of the records: 1
Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy
Title Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy Author info Veronika Konštiaková Author Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 176-180. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0652/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.5 - Zahraničný obchod Keywords trh zahraničný * maloobchod * spoločnosti * retailing Annotation Špecifiká, ktoré vplývajú na rozhodovanie o spôsobe vstupu na zahraničné trhy retailových spoločností a možnosti, ktoré sa im núkajú pri zvážení jednotlivých aspektov a charakteristík pre retailové spoločnosti. 6 hlavných faktorov, ktoré ovplyvňujú rozhodnutia o spôsobe vstupu na zahraničný trh. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-037, originál dokumentu
article
Number of the records: 1