Number of the records: 1
Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente s dôrazom na distribučný manažment
Title Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente s dôrazom na distribučný manažment Author info Marta Stašiniaková Author Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 322-327. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * metódy * metódy heuristické * metódy matematicko-štatistické Annotation Autorka sa zaoberá rozličnými metódami, ktoré sa dajú využiť v marketingovom manažmente, od analytických, cez heuristické a matematicko-štatistické metódy, až po rôzne kreatívne taktiky a využitie informačných systémov pre potreby marketingového manažmentu, najmä pre distribučný manažment. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-045, originál dokumentu
article
Number of the records: 1