Number of the records: 1
Company's princing policy
Title Company's princing policy Translation Cenová politika v obchodných spoločnostiach Author info Erika Liptáková, Zuzana Hajduová, Marek Andrejkovič Author Liptáková Erika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Co-authors Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Andrejkovič Marek EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Source document Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 4, č. 2 (2011), s. 77-86. - Košice : PHF EU Košice, 2011. ISSN 1337-6020 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 338.53 - Cenová politika Keywords spoločnosti obchodné * regresia * modely ekonomicko-matematické * stratégia marketingová * politika cenová Annotation Správne stanovenie cien je dôležité pri celkovej marketingovej stratégii, pretože to má vplyv na príjmy a ziskovosť podniku. Popis marketingovej stratégie firmy, ktorá obchoduje na trhu s približne 10 000 druhov tovaru. Spoločnosť pôsobí vo vysoko konkurenčnom prostredí, a preto potrebuje flexibilnú cenovú politiku. Prezentácia matematického modelu na stanovenie marže predávaného tovaru. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00708-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2011: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 824.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1