Number of the records: 1
Financial Services Marketing in the Era of Online Social Networks Sites: The Case of Insurance Marketing
Názov Financial Services Marketing in the Era of Online Social Networks Sites: The Case of Insurance Marketing Preklad názvu Marketing finančných služieb v ére online stránok sociálnych sietí: prípad poistného marketingu Autorské údaje Anna Majtánová, Zuzana Brokešová Autor Majtánová Anna EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Spoluautori Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Zdrojový dokument Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilišta u Dubrovniku. Dod. 21, br. 1 (2012), s. 45-66. - Dubrovnik : Sveučilište u Dubrovniku, 2012. ISSN 1330-1039 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá marketing * služby finančné * poisťovníctvo * siete sociálne * kanály distribučné * komunikácia Anotácia Online Social Network Sites (OSNSs) - ich úloha v komerčnom poistení maloobchodu. Teoretická analýza využiteľnosti OSNS ako distribučného a komunikačného kanálu v poisťovniach. Aplikovateľnosť záverov v marketingu iných finančných služieb. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01008-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1