Number of the records: 1  

Nové úlohy a trendy v marketingovom manažmente

  1. Title Nové úlohy a trendy v marketingovom manažmente
    Parallel titleNew roles and trends in marketing management
    Author infoMarta Šilhárová
    Author Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2012 : proceedings of the [15th] international scientific conference for doctoral students and young researchers : 22nd november 2012, Bratislava, Slovak Republic. S. 1227-1234. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3549-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment
    AnnotationSúčasný marketingový manažment môžeme charakterizovať najmä vysokou dynamikou zmien a potrebou kontinuálneho procesu. Príspevok sa zaoberá novými úlohami marketingového manažmentu v dnešnom svete a jeho budúcnosťou. Podáva najvýznamnejšie trendy blízkej budúcnosti a vysvetľuje, prečo je dôležité ich nasledovať.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01517-105, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.