Number of the records: 1
Nové úlohy a trendy v marketingovom manažmente
Title Nové úlohy a trendy v marketingovom manažmente Parallel title New roles and trends in marketing management Author info Marta Šilhárová Author Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2012 : proceedings of the [15th] international scientific conference for doctoral students and young researchers : 22nd november 2012, Bratislava, Slovak Republic. S. 1227-1234. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3549-6 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment Annotation Súčasný marketingový manažment môžeme charakterizovať najmä vysokou dynamikou zmien a potrebou kontinuálneho procesu. Príspevok sa zaoberá novými úlohami marketingového manažmentu v dnešnom svete a jeho budúcnosťou. Podáva najvýznamnejšie trendy blízkej budúcnosti a vysvetľuje, prečo je dôležité ich nasledovať. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01517-105, originál dokumentu
article
Number of the records: 1