- Národná značka v podnikateľskom prostredí
Number of the records: 1  

Národná značka v podnikateľskom prostredí

  1. Názov Národná značka v podnikateľskom prostredí
    Autorské údajeDagmar Hrašková
    Autor Hrašková Dagmar
    Zdrojový dokument Finančný manažment. Roč. 6, č. 1 (2013), s. 56-61. - Bratislava : Iura Edition, 2013. ISSN 1338-7065
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * značky kvality * značky výrobné * štát * národ * hodnota * firmy * podnikatelia
    AnotáciaPojem národná značka. On-line značky. Značky typu ľudia a organizácia. Značka zemepisného miesta. Budovanie a riadenie národnej značky. Výsledky prieskumu Nation brands index. Vplyv národnej značky na konkurencieschopnosť domácich podnikateľských subjektov. Rebríček spoločností podľa hodnotenia Interbrand 2011. Branding Slovenskej republiky - potenciál v turizme.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.