Number of the records: 1  

Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem

  1. Title Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem : bakalárska práca
    Author infoNatália Pavolková, školiteľ: Mária Šášiková
    Author Pavolková Natália
    Another authors Šášiková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2013. - 71 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number871562

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha135.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.