Number of the records: 1
Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty
Title Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty Parallel title Strategy approach to customer - perceived value Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 187-192. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13 (100 percent). - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Problémy podnikovej sféry v oblasti vzťahov podnikateľských subjektov so zákazníkmi. Nástroje pôsobiace na spotrebiteľskú hodnotu, ktorými podnikateľský subjekt môže zvýšiť hodnotu ponuky pre zákazníka. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00597-013, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 405.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1