Number of the records: 1
K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie
Title K niektorým priestorovým aspektom geomarketingu v podmienkach globalizácie Parallel title To some spatial aspects of marketing in the conditions of globalization Author info Jaroslav Kita, Pavol Konštiak Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 193-202, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords marketing * geografia * systémy informačné geografické * priestor * globalizácia Annotation Príspevok sa zaoberá objasnením niektorých priestorových aspektov vzťahov jednotlivcov s územím v geomarketingu v podmienkach globalizácie. Geomarketing - vymedzenie základných pojmov. Vzťahy jednotlivcov s územím. Prístupy k skúmaniu priestoru. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00803-047, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 124.5 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1